Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
En cas de no ser-ho, aquest podria passar a ser un mèrit i no un requisit. L'oposició critica la mesura i, fins i tot, la qualifica d'il·legal
L’Ajuntament de Palma valorarà les funcions de cada lloc de feina per saber en quins és necessari el coneixement del català. La proposta de Vox insta el Consistori a identificar en el termini més breu possible els llocs de feina dins l’Ajuntament o en les empreses i organismes municipals en què sigui necessari el requisit del català.
Els d’Abascal i el PP estan d’acord que es mantengui aquesta exigència quan les tasques impliquin atenció al ciutadà, però obren la porta a eliminar-lo en la resta de casos. L’oposició critica la decisió i, fins i tot, la qualifica d’il·legal.
A l’inici del ple d’aquest dijous també ha tirat endavant la modificació dels Serveis Administratius de Cort, que s’aprovà fa tot just uns mesos. Entre altres, en desapareixen les referències del català com a llengua pròpia i l’apartat que afectava les polítiques LGTBI. A més, el ple ha aprovat instar el Govern que es permeti caçar a les zones lliures de Ciutat.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc