Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
El regidor de Mobilitat de Cort afirma que els 20 milions són insuficients i que la gratuïtat arribarà fins al juny o mitjans de juliol
Imatge d'arxiu.
219L’ Ajuntament de Palma aplicarà la gratuïtat de l’EMT a partir de dilluns que ve, però no garanteix que pugui ser viable més enllà del mes de juny o mitjans juliol. El regidor de Mobilitat, Antoni Deudero, assegura que els 20 milions que es contemplen són totalment insuficients per arribar a finals d’any.
Deudero ha quantificat en més de set milions el deute generat fins ara amb l’augment del 40% d’usuaris que ha registrat l’empresa municipal de transports. Per això reclamen una reunió urgent amb el Ministeri per tal d’aconseguir una actualització de la bonificació. El PSIB demana a Govern i Ajuntament que l’apliquin de forma immediata. Des de l’executiu mantenen que ja esperaven aquest desenllaç, i Antoni Costa, el valora positivament.
Sigui com sigui tant l’EMT com el TIB continuaran bonificats al 100% a partir de dia primer.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació