Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Cort explica que la prohibició s'inclourà en la futura llei autonòmica de residus per totes les Balears
L’Ajuntament de Palma renuncia a prohibir les bosses de plàstic d’un sòl ús a principi de l’any que ve. Des de Cort expliquen que la mesura només s’ajorna perquè la futura llei autonòmica de residus preveu eliminar aquesta casta de bossa a principi de l’any 2019. La prohibició de bosses de plàstic d’un sol ús a botigues i comerços de Palma a partir de gener del 2018 tenia l’oposició d’associacions comercials com Pimeco o Afedeco, que arribaren als tribunals, més en desacord amb les formes que amb els fons de la qüestió.
Els responsables de medi ambient municipals expliquen, avui, Dia Internacional Lliure de Bosses de Plàstic que reduir el problema a Palma és fonamental ja que, cada més, només els residents, generen 4 milions de bosses de plàstic. Només un deu per cent de les bosses de plàstic es reciclen, la resta, s’incineren o acaben en el medi ambient.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució