L’Ajuntament de Palma ha organitzat la primera Comissió per tractar quines mesures s’han de prendre davant de la manca de recursos hídrics que pateix la ciutat. Les reserves es troben al 26 %. El Consistori en garanteix el subministrament als veïnats, però demana responsabilitat en l’ús de l’aigua.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa