El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
L'any passat es detectaren més de 1.700 dones, però podrien ser moltes més
L’Ajuntament de Palma duplica les subvencions per a les entitats que treballen amb dones en situació de prostitució i enguany hi destinarà 270.000 euros. El consistori ha posat en marxa una convocatòria per a projectes que tinguin per objectiu ajudar aquestes dones a trobar una sortida laboral, també per aquelles especialment afectades per la pandèmia. La informació servirà per elaborar un mapa de la prostitució a la ciutat.
L’any passat, s’hi varen detectar més de 1.700 dones en situació de prostitució. Podrien ser moltes més, ja que segons la regidora Sonia Vivas, les entitats no pogueren entrar al 33% dels locals o pisos on treballen. Vivas calcula que a Palma 80.000 homes fan ús d’aquesta activitat que explota sexualment les dones.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran