Així ho han manifestat a la plataforma “La Feixina si que es tomba”. Representants d’aquesta assemblea s’han reunit aquest dimarts horabaixa amb el secretari de vicepresidència del Consell i el dematí amb el regidor de l’Ajuntament de Palma, qui els assegura que el monument de sa Feixina no té cap valor arquitectònic. Tot i així, les institucions volen esperar a que es resolgui la demanda judicial que ha interposat la plataforma contrària a derruir el monòlit.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.