Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El colectiu reclama l'equiparació salarial amb les educadores de les escoletes de gestió directa
Les treballadores de les escoletes externalitzades de Palma i els sindicats es reuneixen aquest dimecres horabaixa amb el batle, Jaime Martínez, per arribar a un acord per millorar les condicions laborals de les educadores. El col·lectiu reclama l’equiparació salarial amb les educadores de les escoletes de gestió directa i per aquest motiu, entre d’altres, va fer vaga durant trenta-nou dies. Ara, en principi, està aturada fins al 16 de juny.
El batle ha avançat que en la reunió els explicarà “tots els punts en el que es pugui avançar” i ha afegit que per part del Consistori “hi ha voluntat de millorar la situació laboral de tots els treballadors de l’Ajuntament”.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Farà rehabilitació a l'Hospital Sant Joan de Déu
El conductor del camió ha hagut de ser ingressat a l'hospital en estat greu
Ha finat quan nedava a Cala Blava, a Mallorca