Els caravanistes clamen contra l’ordenança de trànsit de Ciutadella
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut

El consistori vol potenciar que els alumnes hi puguin anar a peu en comptes de què els hagin d'acompanyar en cotxe
L’Ajuntament de Palma fa obres a les zones escolars de la ciutat perquè els infants puguin anar a peu als centres amb total seguretat. De moment, el consistori ja hi ha invertit devers 200.000 euros.
Els carrers del barri de Son Espanyolet acullen dues grans escoles: Mata de Jonc i el Sagrat Cor. Fins ara, per arribar-hi, s’havia de circular per enmig dels carrers. L’Ajuntament hi està fent voravies.
El consistori palmesà també adequa altres espais i entorns escolars a barris com el Polígon de Llevant, Son Cotoner o al Camp Redó, per tal de millorar la zona d’entrada del col·legi Felip Bauçà. En total, ja s’hi han invertit uns 200.000 Èuros.
L’Ajuntament de Palma assegura que implantarà més mesures per facilitar que els alumnes puguin arribar a peu a les escoles i, d’aquesta manera, es descongestioni el trànsit.
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"
Les famílies hauríem de tenir confiança en els adults de referència dels nostres infants a l'escola i ara mateix no la tenim
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor