Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Cort gestionarà l'espai mentre no surti un nou concurs., encara que asseguren que la redacció dels nous plecs està molt avançada
A partir de l’1 de gener, l’Ajuntament de Palma s’encarregarà de gestionar les instal·lacions de s’Escorxador. Avui ja han rebut les claus per part de l’empresa Mercasa, hores abans que finalitzi la concessió de 30 anys. Tots els serveis i una desena dels negocis continuaran oberts el primer de gener. Segons Cort, amb gairebé les mateixes condicions que tenen actualment, tot i que el lloguer i les despeses de manteniment podrien variar lleugerament
Avui, l’Ajuntament ha comunicat als operadors privats que, en les pròximes setmanes, se’ls detallarà com es farà la transició. Alguns estan preocupats perquè també sel’s ha informat que potser hagin de retirar ls tancaments.
Mentrestant, Cort fa feina ara en la redacció dels plecs del nou concurs per a la gestió de s’Escorxador i asseguren que estan molt avançats.
El setembre passat, Cort i l’IBSalut van signar un acord per a la cessió gratuïta durant 20 anys del local que ocupa actualment el centre de salut.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis