Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

La normativa està previst que entri en vigor el mes d'abril
Dins els pisos de Palma no hi podran conviure més de tres mascotes, entre cans, moixos o altres exemplars, com ara les fures. A les cases unifamiliars el límit serà de cinc animals. De tenir-ne més s’haurà de demanar un permís especial a Cort. En cas contrari la multa pot arribar als tres mil euros.
Al carrer no bastarà amb recollir els excrements del nostre ca. També s’haurà de diluir amb aigua l’orina. No fer-ho es considera falta greu, i pot comportar una multa de fins a 1.500 euros.
També augmenten les infraccions lleus. Així, per exemple, la sanció per dur el ca sense corretja pot ser ara de fins a 750 euros. A més, serà obligatori esterilitzar els cans potencialment perillosos i qualsevol animal que s’adopti a Son Reus. També als moixos que tenen accés al carrer per tal de frenar, diuen, les colònies felines.
Finalment es prohibeix la tinença i cria d’animals de corral, i donar menjar als coloms i gavines al carrer. La normativa està previst que entri en vigor el mes d’abril.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella