Les queixes dels empresaris del polígon de Son Castelló han fet efecte i l’Ajuntament de Palma ha pres mesures per eliminar l’herba i el fems que s’acumulava al perímetre del pàrquing de Son Fusteret. Amb la campanya EMBRUTAR TÉ UN COST, es preveu sancionar amb multes de fins a 750 euros els usuaris que no respectin les normes de manteniment del recinte.
Les màquines ja han anivellat tota la superfície del pàrquing i han eliminat les herbes que s’acumulaven en el perímetre del recinte, i han deixat tota la zona asfaltada. D’aquesta manera es facilitarà la neteja i el control de l’espai. La manca de manteniment es devia presumptament perquè hi havia dos departaments municipals encarregats de la neteja, Emaya retirava el fems a la zona d’aparcament i Infraestructures tenia cura del perímetre enjardinat. Ara, però, s’hi han unificat els serveis.
Unes 200 persones s’han concentrat a les portes del centre, as Pil·larí, a Palma, i s'hi ha llegit un manifest: "Aquí t'esperam, amb els braços oberts"