Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Cort els oferirà ajuts per pagar l'IBI i tindran prioritat per accedir a les subvencions que s'atorguen als comerços
L’Ajuntament de Palma ha presentat l’esborrany del catàleg d’establiments emblemàtics de Ciutat. Inclou 65 negocis. Per estar al llistat, els establiments havien de superar els 75 anys d’antiguitat, estar en edificis protegits o realitzar una activitat singular.
Cort els oferirà ajuts per pagar l’IBI i tindran prioritat per accedir a les subvencions que s’atorguen als comerços. A més, formaran part de les rutes turístiques que el consistori vol impulsar. L’objectiu, segons la regidora de Turisme, és que Palma no esdevingui una ciutat franquícia.
L’esborrany del catàleg s’exposarà, a partir de dimecres, a la web de Palma activa. Després, hi haurà 15 dies per presentar al·legacions.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits