Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Cort posarà en marxa un pla que contempla ajudes de fins a mil euros i durant 5 anys per a les famílies que no disposin de recursos econòmics per deixar el poblat
L’Ajuntament de Palma es posa mans a la feina per acabar amb el poblat de Son Banya en tres anys. Per això posarà en marxa un pla que contempla ajudes de fins a mil euros durant 5 anys per a les famílies que no disposen de rescursos per deixar el poblat.. A canvi d’aquestes ajudes, les famílies hauran d’estar disposats a acceptar certs compromisos com escolaritzar els infants i comprometre’s a fer feina per la seva reinserció social i laboral.
D’aquesta manera l’Ajuntament avança en el desallotjament de 45 cases dictat per la justícia, 15 de les quals no tenen on anar. Avui la junta de Govern de Ciutat ha aprovat constituir una comissió de coordinació interdepartamental que ha de fer possible l’erradicació i desallotjament del poblat. Estarà format per 11 regidories més batlia i es reunirà mensualment.
Actualment a Son Banya hi viuen 117 famílíes, entre 450 i 600 persones, de les quals unes 200 són infants. Mantenir el poblat de Son Banya costa a les arques municipals gairebé 800 mil euros.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13