Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

També serà obligatori netejar amb aigua l'orina que facin els animals al carrer
L’Ajuntament de Palma vol prohibir que hi hagi més de tres animals, com cans o moixos a dins els pisos. És una de les novetats que inclou el projecte d’ordenança municipal d’animals domèstics.
Una altra novetat és l’obligació de netejar amb aigua l’orina que facin els animals al carrer.
Aquest projecte d’ordenança, que podria aprovar-se el mes d’abril, també preveu l’increment de les multes per les infraccions relacionades amb la tinença d’animals.
Les sancions lleus, com dur el ca sense corretja, seran de fins a 750€. Les greus, com per exemple no fer nets els excrements o l’orina, seran de fins a 1500 euros. I les molt greus es mantenen entre 1500 i 3000 euros. Seria molt greu, per exemple, tenir més de 3 moixos o cans per pis.
La nova ordenança també prohibirà alimentar coloms a la Plaça d’Espanya i tenir animals de corral a les zones urbanes.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca