Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

També serà obligatori netejar amb aigua l'orina que facin els animals al carrer
L’Ajuntament de Palma vol prohibir que hi hagi més de tres animals, com cans o moixos a dins els pisos. És una de les novetats que inclou el projecte d’ordenança municipal d’animals domèstics.
Una altra novetat és l’obligació de netejar amb aigua l’orina que facin els animals al carrer.
Aquest projecte d’ordenança, que podria aprovar-se el mes d’abril, també preveu l’increment de les multes per les infraccions relacionades amb la tinença d’animals.
Les sancions lleus, com dur el ca sense corretja, seran de fins a 750€. Les greus, com per exemple no fer nets els excrements o l’orina, seran de fins a 1500 euros. I les molt greus es mantenen entre 1500 i 3000 euros. Seria molt greu, per exemple, tenir més de 3 moixos o cans per pis.
La nova ordenança també prohibirà alimentar coloms a la Plaça d’Espanya i tenir animals de corral a les zones urbanes.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"