Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Aquests dies ja han començat amb la renovació de voravies, que es troben en mal estat per mor de les arrels d'arbres
Aquestes voravies del carrer de Francesc Martí i Mora no han suportat la pressió de les arrels dels arbres. Ara han començat les obres per substituir-les. El material, que a partir d’ara s’utilitzarà en les noves voravies de Palma, és més resistent.
Durant aquesta tardor també renovaran les de la plaça de Barcelona i els carrers de Pasqual Ribot, Joan Miró, o l’Avinguda d’Argentina. Per altra banda, evitaran plantar arbres com els oms i els pins en zones urbanes perquè no es trenqui el paviment. A més, asfaltaran la zona de llevant i posaran dos passos elevats per a vianants a Son Rapinya. El compromís de l’ajuntament, diuen, és a llarg termini.
Enguany, la inversió en millora dels carrers, diuen, s’acosta als 2 milions d’euros. Està previst que les obres acabin dia 24 de novembre.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat