Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El consistori destinarà 40 mil euros per incrementar la seguretat dins els vehicles i també per adaptar-los a persones amb mobilitat reduïda
L’Ajuntament de Palma vol que no es tornin a repetir els robatoris i agressions a taxistes de les darreres setmanes. Per això, atorgarà ajudes per millorar la seguretat dins aquests vehicles. Per fer-ho ampliarà la línia d’ajudes per adaptar els taxis a persones amb mobilitat reduïda i subvencionarà també la instal·lació de càmeres de seguretat i mampares.
En total s’atorgaran 40 mil euros a repartir entre més de 1200 llicències de taxis de Palma. Una quantitat que les associacions de taxis consideren insuficients, ja que xifren el cost de les càmeres en uns 500 euros. Actualment, molt pocs taxistes en duen una. Només poden enregistrar l’interior del vehicle, mai el carrer, i es recomana que no s’emmagatzemin dins el taxi, sinó a una empresa de seguretat.
Per això, les associacions de taxis volen unificar criteris abans d’instal·lar les càmeres. L’Ajuntament també oferirà cursos d’autodefensa que començaran dijous. A més, al juliol entra en vigor l’obligatorietat que tots els taxis permetin el pagament amb targeta per evitar, entre d’altres coses, que els professionals duguin la recaptació a sobre. La Policia Nacional continua investigant tres robatoris a taxistes per la zona de Cala Major de Palma.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
D'altra banda, la jutge pel cas de la mort de la nounada ja ha assenyalat per a dimarts que ve una vista amb ella en relació amb la seva situació processal