L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
A partir del primer d'abril començarà una campanya d'Emaya per esborrar els grafits si els ho demanen els propietaris
Passejar per Palma sense veure una pintada és difícil. Algunes fa mesos, com les que es veuen en una de les lleones del Born. Cort diu que des del juliol les brigades de neteja n’han eliminat 2.600. Emaya, com a empresa pública, no actua a façanes privades. Però això canviarà a partir del primer d’abril: ajudarà els propietaris a pagar la neteja amb una subvenció de 10 euros per metre quadrat fins a un màxim de 7 metres.
Emaya anima empreses com GESA a col·laborar-hi i a actuar sobre la seva antiga seu. Les pintades afecten també elements patrimonials. Per exemple, la del baluard del Príncep, declarat Bé d’Interès Cultural, data del juliol de 2018. El propietari n’és l’Ajuntament i són els tècnics del Consell els que donen el vistiplau a la intervenció, però de moment no s’hi ha actuat.
Pel que fa a les carreteres, que depenen del Consell, alguns grafits fa anys que decoren ponts, pantalles acústiques o de protecció. La institució diu que la intervenció és immediata però l’espai torna a aparèixer al cap de pocs dies. El Consell vol premiar l’art urbà i distingir-lo del vandalisme. Les sancions per fer una pintada a un lloc públic estan sancionades entre 750 i 1.500 euros.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues