El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El batle Jaime Martínez ha criticat, a més, que l'ajuda estatal, ara enlaire, és insuficient per l'augment d'usuaris i ha generat un deute milionari
Passar la targeta és de franc als busos de Palma, als del TIB, al metro i al tren de les Illes. Una mesura que els usuaris habituals valoren molt positivament. En altres comunitats, com el País Basc, els usuaris de Renfe han topat avui al matí amb la fi de la gratuïtat.
Malgrat que el decret òmnibus del govern central, que recull les ajudes al transport, no va tirar endavant ahir al congrés, el govern de les Illes fa feina per mantenir el transport públic de franc. José Juís Mateo confia que l’ajuda s’aprovarà per separat del paquet d’iniciatives en què s’incloïa.
L’Ajuntament de Palma també manté de moment la gratuïtat de l’EMT. El batle Martínez ha criticat, a més, que l’ajuda estatal, ara enlaire, és insuficient per l’augment d’usuaris i ha generat un deute milionari.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran