Havien aixecat estructures de fusta i instal·lat envelats desmuntables
Agents de la Policia Local i Policia Nacional al poblat de Son Banya. Foto C. Escolan
461Alguns operaris dirigits per l’Ajuntament de Palma han tornat a entrar al poblat de Son Banya aquest dijous per esbucar les construccions aixecades il·legalment els darrers dies. Es tracta, segons ha pogut confirmar IB3 Notícies de noves estructures de fusta i envelats desmuntables.
#ÚLTIMAHORA 🔴 Operaris de l’Ajuntament de Palma tornen a entrar a Son Banya per esbucar les darreres construccions il·legals.
Havien aixecat estructures de fusta i carpes desmuntables.
Més ↘️ https://t.co/1e10u2L1a9 pic.twitter.com/GckTdn7Suu
— IB3 Notícies (@IB3noticies) April 10, 2025

Els residents del poblat havien tornat a aixecar aquestes estructures i a instal·lar els envelats desmuntables just l’endemà que les màquines esbuquessin les darreres construccions il·legals. Dimarts els operaris entraven al poblat per tombar les construccions i desfer la plataforma de formigó que s’hi havia instal·lat a l’entrada per facilitar l’accés.
((Hi haurà ampliació))
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles