Ha mort Pedro Bermúdez, ‘Azuquita’, el creador del ‘rumbakalao’, a 47 anys
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’

El batle, Tomeu Cifre, assegura que l'anterior equip de govern els va cobrar en el 2019 una tarifa incorrecta
Imatge d'arxiu de l'interior de l'escoleta.
43Més de 50 famílies de Pollença que el 2019 eren usuàries de l’escoleta de la Gola han rebut una notificació de l’Ajuntament en què els reclamen que paguin entre 100 i 1.000 euros per als serveis que varen rebre fa 3 anys perquè, en aquell moment, els van cobrar un import incorrecte. L’Ajuntament assegura que actuen per mor d’un requeriment del Tribunal de Comptes.
El batle de Pollença, Tomeu Cifre, explica que les famílies usuàries de l’escoleta varen pagar un import incorrecte perquè el 2019, l’anterior equip de govern, va aplicar de manera errònia l’ordenança reguladora del preu públic. El departament d’Intervenció va comprovar els rebuts i va detectar que l’ajuntament havia deixat de cobrar 6.000 euros pel servei, que s’haurien de reclamar. El batle en culpa l’anterior equip de govern, diu que es varen cobrar unes tarifes que no tenien suport legal.
El regidor d’Educació de l’anterior equip de Govern, Toni Cànaves, assegura que en tot moment es va actuar seguint la legalitat. Explica que el 2019 el consistori va licitar de nou el servei de l’escoleta municipal, però que l’ordenança que en regulava els preus era de l’any 2010. Mentre es tramitava la nova ordenança, es varen aplicar les tarifes que eren vigents. El batle de Pollença confia que moltes famílies podran recórrer contra el requeriment i que finalment no hauran de pagar.
Nascut a València, però criat al barri palmesà de Son Gotleu, revolucionà la indústria musical als anys noranta, gràcies al productor Joan Bibiloni, amb el seu ‘Achikitaun’
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Oferir el pregó de les festes de Maó és una oportunitat per donar a conèixer aquesta realitat i per visibilitzar
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca