Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Costes, però, ha d'emetre encara una resolució definitiva en base a un informe ampliat de la Conselleria de Medi Ambient
Fa 5 anys que es posaren els parcs de les platges de Llenaire, Albercuix i Tamarells d’acord amb una autorització temporal de Costes. També els bancs i taules de Llenaire. L’estiu passat, però, Costes considerà que s’havien de retirar perquè, el permís és per tenir-los posats uns mesos, no per tot l’any i, segons la llei, si poden estar a un altre lloc no han d’estar a primera línia: “defensam les instal·lacions per l’ús públic que se’n fa, no se’n treu cap benefici econòmic”, explica la regidora de Turisme i Medi Ambient de Pollença, Maria Buades.
En qualsevol cas, Costes diu que la resolució no és definitiva, que s’han de ponderar encara les al·legacions que ha presentat el consistori i que també es tendrà en compte un informe ampliat de la Conselleria de Medi Ambient.
El cert és que els parcs i les taules i bancs tenen molta acceptació social. Segons una enquesta de la revista de Pollença, un 97% dels lectors estan en contra de llevar-los: “a més, estan molt ben integrats en el paisatge, són de fusta”, afegeix Miquel Cifre, de l’Associació de Veïnats del Port de Pollença.
El dictamen definitiu sobre si s’han de llevar o no es coneixerà en les pròximes setmanes
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis