Mor un ciclista a la carretera d’Inca, arran de l’impacte amb un cotxe
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
25 estaran concertades pel Govern
Després d’anys de cessió, convenis i obres, el centre de dia de Porreres encara no obre les portes. Ara, l’Ajuntament assegura que està a punt de licitar la gestió de les 30 places, la majoria concertades amb el Govern.
L’any 2018, el Bisbat cedia l’edifici a l’Ajuntament. Un any més tard, se signava un conveni amb el Govern per finançar la construcció d’un centre de dia, el 2022 començaven les obres i a final del 2023 es lliuraven les claus al consistori porrerenc. L’espai, segons El Pi de Porreres, tenia deficiències. La gestió, segons Més per Porreres, també. Sigui com sigui, el centre de dia encara no està en marxa. Ara, segons la batlessa, està a punt de licitar-se el concurs per gestionar les 30 places que tendrà aquest recurs assistencial.
De les 30 places, 25 estaran concertades pel Govern i 5 seran de gestió directa per part de l’Ajuntament. El cost per dia fregarà els 30 euros, incloent-hi el dinar.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada