El presumpte piròman, autor dels incendis que han calcinat una dotzena de cotxes, és un jove de 23 anys resident del poble
L’aparcament de la plaça de Toros és el punt on s’han vist afectats més vehicles. Fins a sis cotxes que estaven aparcats aquí han estat cremats per foc intencionat aquesta matinada. Alguns dels propietaris s’han assabentat del que havia passat ja el matí, quan volien agafar el cotxe per anar a fer feina.
Al carrer Fra Juníper Serra, l’incendi a un altre cotxe ha afectat l’edifici municipal dels serveis socials, que no han pogut obrir avui. Les flames han entrat en un despatx i la resta d’oficines han patit pel fum.
El piròman també ha actuat als carrers Tort, Cooperativa i d’en Sala. Des de les 3 de la matinada, els bombers han anat rebent els avisos i l’agrupació de protecció civil s’ha afegit a les feines d’extinció.
Finalment, a les 5 i mitja de la matinada han aconseguit detenir el presumpte autor dels incendis, que és un jove de 23 anys, resident del municipi. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.
L’Ajuntament de Porreres estudia el fet d’instal·lar càmeres de vigilància a la via pública per reforçar-ne la seguretat. El poble no disposa de servei de policia durant la nit.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya