Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El Consistori no els va poder aprovar l'any passat per desavinences entre les formacions que conformaven el tripartit la passada legislatura
El vot en contra de Joan Torres, d’El Pi, que era, a més, tinent de batle a l’Ajuntament de Sant Antoni la passada legislatura, va fer impossible tirar endavant els pressupostos i va acabar amb el tripartit saltant pels aires. El govern del PP va quedar en minoria i van haver de prorrogar els comptes fins després de les eleccions, perquè tot i que el va buscar, el batle Marcos Serra no va obtenir suport de les altres formacions polítiques.
Aquest dijous, finalment, s’han aprovat de manera inicial, amb l’abstenció del Partit Socialista, que presentarà al·legacions, i d’Unides Podem. L’alcalde ha destacat el canvi de parer d’aquestes formacions tot i que els pressupostos que es presenten no han canviat substancialment, segons ha assegurat.
El Consistori comptarà enguany amb un pressupost de més de 31 milions d’euros en el capítol d’ingressos. Els comptes s’aprovaran definitivament en el pròxim ple de l’Ajuntament.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals