Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El restaurant La Josefita i la nova gelateria Terra Gelato són nous negocis reconvertits amb aquestes ajudes
Al municipi de Sant Antoni volen enfortir el teixit econòmic concretament al West End. L’Ajuntament continua donant ajudes per reformar locals abandonats o d’oci nocturn i canviar-ne l’ús de tal manera que puguin ser restaurants i comerços. Així, es vol recuperar la zona per als veïns.
Una de les empresàries que ha accedit a aquestes ajudes és Natàlia Cardona que ha reconvertit la botiga de souvenirs dels anys noranta de la seva àvia en un restaurant de cuina eivissenca, La Josefita. Tot gràcies a la subvenció de gairebé 80.000 euros que l’Ajuntament li ha donat. Va obrir a l’agost i a poc a poc va fent clientela.
Un altre cas és el de Joan Pantaleoni que ha reconvertit un local del principal carrer del West End en una gelateria. Assegura que l’afluència de gent ha caigut en picat a la nit i ha pujat durant el dia.
Són diversos els negocis d’oci nocturn que han tancat, i així, de mica en mica sembla que el barri va canviant.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja