Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

El consistori calcula que unes 200 persones viuen actualment a l'assentament. Només vuit estan sense feina i, per tant, no considera que sigui un col·lectiu vulnerable
L’Ajuntament de Sant Josep desmantellarà l’assentament d’infrahabitatges de Can Raspalls, a Santa Eulària. Ho farà en els pròxims mesos. El terreny és d’un fons d’inversió.
El consistori calcula que unes 200 persones viuen actualment a l’assentament. Només vuit no fan feina i, per tant, no considera que sigui un col·lectiu vulnerable.
L’Ajuntament desmantellarà el solar de manera subsidiària després que s’ha requerit a la propietat en diverses ocasions per netejar la zona sense rebre resposta. D’altra banda, aquesta mateixa setmana tots els acampats al municipi seran multats amb 750 euros de sanció.
La inspecció feta ahir per la Policia local i la Guàrdia Civil ha detectat que tres tendes de campanya es lloguen a turistes per 46 euros la nit a través d’Airbnb. L’Ajuntament ha sancionat el comercialitzador amb una multa que arribarà als 90.000 euros. També ha obert expedient al propietari del terreny per permetre aquesta activitat il·legal al seu solar.
L’Ajuntament calcula que hi ha 154 infrahabitatges.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat