Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

El consistori calcula que unes 200 persones viuen actualment a l'assentament. Només vuit estan sense feina i, per tant, no considera que sigui un col·lectiu vulnerable
L’Ajuntament de Sant Josep desmantellarà l’assentament d’infrahabitatges de Can Raspalls, a Santa Eulària. Ho farà en els pròxims mesos. El terreny és d’un fons d’inversió.
El consistori calcula que unes 200 persones viuen actualment a l’assentament. Només vuit no fan feina i, per tant, no considera que sigui un col·lectiu vulnerable.
L’Ajuntament desmantellarà el solar de manera subsidiària després que s’ha requerit a la propietat en diverses ocasions per netejar la zona sense rebre resposta. D’altra banda, aquesta mateixa setmana tots els acampats al municipi seran multats amb 750 euros de sanció.
La inspecció feta ahir per la Policia local i la Guàrdia Civil ha detectat que tres tendes de campanya es lloguen a turistes per 46 euros la nit a través d’Airbnb. L’Ajuntament ha sancionat el comercialitzador amb una multa que arribarà als 90.000 euros. També ha obert expedient al propietari del terreny per permetre aquesta activitat il·legal al seu solar.
L’Ajuntament calcula que hi ha 154 infrahabitatges.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"