El Govern endureix els requisits per accedir als nous habitatges públics que impulsa a Palma
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
El Consistori demanarà al Govern els plànols de les obres de l'autovia de l'aeroport i una memòria de les instal·lacions
L’ajuntament de Sant Josep de sa Talaia ha començat a investigar la zona del torrent de Ca Na Parra per acabar amb els vessaments de fecals al Parc Natural de ses Salines. Es tracta de trobar els punts en què l’aigua de pluja es filtra i el sistema col·lapsa.
L’ajuntament ja ha trobat tres tapadores de pous de registre de la xarxa de fecals desplaçades i trencades, uns desperfectes que seran reparats immediatament. La feina dels tècnics se centra a netejar i desbrossar el torrent de Ca Na Parra, on es creu que tenen lloc les filtracions d’aigua al col·lector.
El Consistori també demanarà al Govern els plànols de les obres de l’autovia de l’aeroport i una memòria de quines instal·lacions passen per davall d’aquesta via.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
S'hauran d'acreditar un mínim de 15 anys de residència legal
Es tracta de la confiscació més gran de joieria falsificada realitzada mai per la Guàrdia Civil a les Balears
Reclama alternatives a les batudes de caça de cabres, paons reials i altres espècies no autòctones que s'han estès per l'illa