Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
La Conselleria de Medi Ambient encara ha d'amortitzar la inversió municipal de 2016 per aquesta matèria
Santa Eulària des Riu torna a pressionar Abaqua perquè augmenti els recursos per gestionar els fangs de l’estació depuradora d’aigües residuals. Un estiu més, la pudor torna a ser un problema per als veïns que viuen a prop de la planta.
A més, fa dues setmanes que la Conselleria de Medi Ambient va demanar a l’Ajuntament que gestionàs els llots durant l’última vaga d’estibadors, perquè no podia transportar-los cap a la Península.
Ara, Santa Eulària vol encarregar-se d’aquesta tasca durant tota la temporada turística i reclama al Govern el pagament de 150.000 euros.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
La Fundació Asnimo organitza cada any un mercadet per a les famílies dels 600 usuaris que en formen part