Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El batle, Joan Monjo, denuncia que es produeix un greuge comparatiu amb el correbou de Fornalutx
Milers de persones de tot Mallorca participaren dimarts a la tradicional amollada d’ànneres de Can Picafort. Deu barques llançaren 2.000 ànecs de goma a la mar i se sortejaren 150 premis entre els qui n’havien agafat un.
Fa 11 anys que la festa ja no se celebra amb ànecs vius i el batle de Santa Margalida, Joan Monjo, assegura que amb la Llei de benestar animal a la mà, hi ha documents que acrediten que l’amollada d’ànneres de Can Picafort és de principi del segle XX, i denuncia que es produeix un greuge comparatiu amb el correbou de Fornalutx, on sí que es permeten animals vius.
Per això, anuncia que faran tot el possible perquè l’any que ve se celebri aquesta festa amb ànecs vius.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13