L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

El consistori assegura que en aquests 14 anys Demarcació de Costes no ha resolt l'expedient
/GOB
108L’Ajuntament de Santanyí defensa la legalitat de l’explotació del xibiu de Mondragó. El consistori explica que no s’hi produeix cap irregularitat, ja que en aquests 14 anys Demarcació de Costes no ha resolt l’expedient. La batlessa del municipi, Maria Pons, assegura que n’estan tranquils i que fins que un informe de Costes o de la Fiscalia no digui el contrari, aquest estiu tornaran a licitar el xibiu.
L’Ajuntament de Santanyí confirma que la sol·licitud de concessió dels terrenys, fa 14 anys, al Ministeri de Medi ambient encara està en tramitació. La batlessa del municipi, Maria Pons, assegura que això no vol dir que el consistori hagi explotat il·legalment el xibiu a sa Font de n’Alis. Precisament, afirma que Costes ha aprovat cada any la licitació del mobiliari, com les taules o els para-sols.
Declaracions de Maria Pons després que ahir el GOB va denunciar, arran d’una denúncia a la Fiscalia, que Costes ha confirmat que l’Ajuntament de Santanyí no disposa de la concessió administrativa a favor per explotar el xibiu. La batlessa de Santanyí defensa l’activitat de l’establiment, ja que cada any aporta als comptes públics 400.000 euros.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada