Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

El Consell de Mallorca pensa que l'obra se pot licitar al mes de març
Fa més de 10 anys que els saliners esperen aquesta obra. De fet, el projecte s’ha modificat en dues ocasions. El Consell de Mallorca va anunciar que la reforma s’executaria enguany, i l’Ajuntament ha acordat demanar de manera unànime que els informin de l’estat del projecte. Volen que d’una vegada per totes comencin les obres.
El Departament de Carreteres ha contestat la seva petició. Diu que el projecte està en marxa i previsiblement podrà sortir a licitació dins el mes de març.
La carretera que va des de ses Salines fins a sa Colònia és un punt negre de la xarxa viària. Històricament, s’hi han produït molts d’accidents. La reforma permetrà ampliar els vials i la seguretat. Passarà de 6 a 12 metres d’amplada, tendrà un carril bici annex i per a la seva ampliació s’hauran d’expropiar trams de terrenys a una cinquantena de propietaris.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions