L’avís vermell a Eivissa i Formentera torna a taronja i deixa desenes d’incidències
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
El poble veí de Maria de la Salut ja ha aprovat una resolució de rebuig
El ple municipal de Sineu debat, aquest dilluns, una moció d’oposició a la granja de gallines que s’hi vol instal·lar. La resolució de rebuig al projecte parteix de l’equip de govern, del PP, de rebuig al projecte.
Avícola Son Perot projecta a Sineu una macrogranja, que ocuparia 2.500 metres quadrats i tendria 739.000 pollastres. Maria de la Salut, el poble veïnat, ja ha aprovat una resolució en el mateix sentit.
Els dos consistoris s’hi oposen per la salubritat, pel tràfic pesant i pel consum d’aigua. El projecte i l’estudi d’impacte ambiental estan encara en exposició pública.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Es poden superar els 300 l/m² en 12 hores
L’home, d’uns 70 anys, ha estat recuperat amb l’ajuda dels Bombers de Ciutadella, i la Guàrdia Civil n’investiga les circumstàncies de la mort
La coalició d'esquerres està integrada pel PSOE, Més per Menorca, Esquerra de Menorca i Podem, que reivindiquen la solidesa de l'acord assolit després de mesos de negociacions