Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'exposició presenta 25 pintures i una fotografia d'autors com Calbet, Ferrer Guasch, Toni Pomar, Hermann Bruck, Francesc Carreño i Rafael Monleón, entre d'altres
Aquest dimarts s’ha presentat l’exposició ‘Eivissa, illa de pintors’. La mostra reuneix part del llegat pictòric de la Fundació Carloandrés, dedicada tant a l’obra del desaparegut artista gallec que va viure 60 anys a Eivissa com a la d’altres artistes nascuts o arrelats a l’illa.
L’exposició inclou teles, entre d’altres, d’autors com ara Vicent Calbet, Vicent Ferrer Guasch, Toni Pomar, Antoni Marí Ribas ‘Portmany’, Francesc Carreño, Miquel Villà Bassols, Hermann Bruck, Frank El Punto i Rafael Monleón, entre d’altres.
La mostra s’inaugurarà dijous 4 d’agost a les 20 h, amb motiu de les Festes de la Terra, i restarà oberta al públic a la Sala Refectori de l’Ajuntament de Vila fins al 10 de setembre.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13