Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
El Consistori va avisar les persones que hi viuen amb les seves caravanes que havien de retirar-les
A Eivissa avui era el dia límit perquè els residents en caravanes de sa Joveria abandonessin la zona d’aparcament on alguns viuen des de fa anys. L’Ajuntament els havia advertit que si no en treien els vehicles, la grua se’ls enduria. El consistori no ha acabat encara d’instal·lar el gàlib que impedirà l’entrada de vehicles més alts de dos metres a aquesta zona.
El consistori ja ha fet el mateix a altres aparcaments dissuasius de la ciutat perquè vol que només hi puguin entrar turismes que hi podran estar aparcats un màxim de 72 hores per fomentar així la rotació. Els residents a les caravanes d’aquesta zona, molts d’ells, treballadors, viuen aquesta situació amb molta incertesa, tenen por que s’enduguin els seus vehicles. Demanen també solucions perquè, tot i tenir contractes de feina, els alts preus de l’habitatge a l’illa fa que no puguin accedir a un lloguer.
Els serveis socials fan seguiment de dos casos d’aquesta zona i han obert cinc expedients. Segons ha informat el consistori, els treballadors socials hi acudiran en cas de desnonament o d’intervenció policial.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre