Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Des de l'Ajuntament d'Eivissa asseguren que traslladaran la factura a la propietat
L’Ajuntament d’Eivissa ha tancat de manera subsidiària el perímetre de l’edifici del Viver incendiat, ara fa una setmana, perquè ningú no hi torni a accedir. Tot i això, els veïns, sobretot els que viuen més a prop de l’immoble on va morir una dona, temen que al llarg de l’estiu es torni a ocupar.
Entre dissabte i diumenge, el Consistori ha aixecat de manera exprés i subsidiària una tanca per limitar el perímetre que fins ara donava accessibilitat a l’edifici. Asseguren que en aquests dies no hi han mantingut contacte amb la nova propietat, a la qual, asseguren, li cobraran el cost de la tanca.
Més informació relacionada:
Llibertat provisional per l’acusat de maltractar la seva dona, que podria ser la víctima de l’incendi del Viver
La majoria de persones instal·lades a l’edifici del Viver calcinat per l’incendi treballen en situació irregular
Els afectats per l’incendi del Viver estan incòmodes als espais oferits per Vila
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca