Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

El 90% de l'aiguamoll és privat i volen afavorir-ne la recuperació
L’Ajuntament d’Eivissa plantarà tamarells a la zona humida de ses Feixes. És un tipus d’arbre que tolera l’alta salinitat. Per això, ha organitzat unes jornades per recuperar aquest aiguamoll. És un lloc de parada d’aus migratòries i diuen els tècnics que aquesta barrera de protecció vegetal permetrà esmorteir els renous de la carretera.
El 90 % de l’aiguamoll de ses Feixes és de propietat privada, només una hectàrea i mitja és municipal. Ara, els serveis jurídics de l’Ajuntament d’Eivissa estudien la possibilitat de fer convenis de custòdia de terrenys. Volen afavorir-ne la recuperació ambiental.
Ses Feixes ocupa 30 hectàrees. Una zona humida on conviu aigua dolça i salada. De fet, les espècies més abundants són les halòfiles: que toleren un alt contingut en sal.
Els diferents nivells de salinitat fan brollar la canyeta de prat i també hi ha plantes lligades a l’aigua dolça com l’api bord, l’única zona on es conserva a Eivissa.
L’Ajuntament vol protegir amb convenis de custòdia de terrenys aquest espai de les amenaces externes. Els serveis jurídics estudien la viabilitat d’aquesta figura legal. Les darreres inversions han permès construir aquest observatori i des d’aquí ja s’han captat fotges: aus que freqüenten l’aigua dolça, molt poc habituals a Eivissa i que pels ambientalistes, són un alè d’esperança.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella