Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Els comerciants asseguren que ha millorat la seguretat des que hi ha més llum al barri
A Eivissa l’enllumenat nou del Passeig de ses Figueretes ha estat molt debatut els darrers dies. Per un costat, l’Ajuntament d’Eivissa ha justificat que han augmentat la potència de l’enllumenat per raons de seguretat a la vegada que l’Agrupació Astronòmica d’Eivissa proposa canvis en el color dels llums i la inclinació dels fanals.
Els comerciants semblen contents amb la nova il·luminació del passeig de ses Figueretes, encara que hi ha diversitat d’opinions entre els veïns. D’altra banda, l’Ajuntament d’Eivissa defensa que els problemes d’inseguretat s’han reduït moltíssim, però accepta introduir alguns canvis en l’enllumenat del passeig a petició de l’Agrupació Astronòmica.
Mentre que l’Agrupació Astronòmica explica que es pot compatibilitzar una il·luminació correcta i segura, el Consistori assegura que la contaminació lumínica a la ciutat manté uns nivells molt baixos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles