L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Serà la propera gran obra després de la construcció del tanc de tempestes
Les inundacions que pateix el barri des Pratet, a Eivissa, cada vegada que plou amb força, podrien passar a la història. L’ajuntament de la capital pitiüsa ha inclòs en el seu pressupost el col·lector de pluges, una infraestructura finançada gràcies al Pla de Millora de la Sostenibilitat Urbana, que compta amb les aportacions econòmiques del Consell Insular i del Govern Balear.
La combinació d’una xarxa de pluvials envellida i d’una orografia que decanta l’aigua cap aquesta zona provoca que les inundacions al barri des Pratet siguin una estampa habitual a la ciutat.
Després de la construcció del tanc de tempestes sota el port, la propera gran obra és el col·lector de pluges que s’ubicarà a Can Murtera. Es parla d’aquest projecte des de fa cinc anys, i en els pressupostos de 2021 de l’Ajuntament d’Eivissa hi ha prevista una inversió de 740.000 euros per aquesta infraestructura.
El consistori també ha pressupostat 1 milió més d’euros per modernitzar la xarxa de sanejament a diversos punts de la ciutat.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues