Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
550.000 euros es destinaran a les festes de Nadal i 180.000, a un nou enllumenat
L’Ajuntament d’Eivissa ha aprovat incrementar en 5,1 milions més el pressupost municipal, sous procedents dels romanents de tresoreria. Dos d’aquests milions es destinaran a la pavimentació asfàltica dels carrers del municipi, i 730.000 euros seran per a les festes de Nadal, així com per a l’enllumenat, entre altres inversions.
Ho han aprovat en una sessió extraordinària del ple del Consistori, que també ha donat llum verda al conveni que dona gratuïtat a l’escolarització bàsica d’educació infantil. Un altre punt aprovat és el conveni de col·laboració del pla estratègic d’inversions municipals del Consell d’Eivissa, en què una de les inversions és el carril bici de la E-10, amb un cost de quasi 900.000 euros, i que, segons l’oposició, la inoperància de l’equip de govern en la gestió dels fons europeus han fet que ara hagin de pagar això amb fons propis.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats