Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Incrementarà el límit d'ingressos màxims que pot tenir la unitat de convivència per a ser beneficiària
L’objectiu és que les sol·licituds de les ajudes es puguin resoldre abans, ara es tarda uns deu mesos. A més, una de les novetats és que s’actualitzaran a l’alça els límits superiors d’ingressos per accedir a les ajudes per ajustar-se a la realitat de l’illa i la pujada de preus. També s’eliminarà el requisit del límit mínim d’ingressos.
D’altra banda, també s’ha aprovat instar el Govern central que posi en marxa un projecte per a la construcció de pisos al solar de la seva titularitat que es troba al costat de la comissaria perquè els cossos i forces de seguretat de l’estat, i, en general, el personal funcionari depenent de l’Estat puguin accedir a lloguers més ajustats als seus ingressos.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13