La naviliera, per la seva banda, exposa que el servei es realitza amb plena conformitat amb la normativa vigent
Imatge d'arxiu. / Europa Press.
162L’Ajuntament d’Eivissa no dona suport a l’opció de pernoctar als vaixells de Trasmed. Des de l’Ajuntament se senten enganyats perquè, a més de contravenir el seu model turístic, varen acordar amb Trasmed una sèrie de visites guiades a Dalt Vila els dissabtes capvespre.
Per la seva banda, la naviliera ha exposat en un comunicat que el servei TrasmedWeekend es du a terme amb plena conformitat amb la normativa vigent i compta amb les autoritzacions corresponents de les diferents Administracions Públiques, inclosa l’Autoritat Portuària de les Balears, competent en la matèria, com descriu l’empresa de transport marítim: “El vaixell fa l’escala habitual a Eivissa, com ho ha fet històricament, sense increment de places, freqüències ni capacitat. La possibilitat de pernoctar a bord és una opció oferta als passatgers en trànsit, sense que això alteri l’operativa marítima ni constitueixi oferta d’allotjament en terra”.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals