Tanquen el passeig de Sagrera de Palma i el parc de Bellver per la previsió de mal temps
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns

Hi ha hagut dos socorristes a cadascuna de les platges de Vila
L’Ajuntament d’Eivissa ha posat a disposició dels banyistes de les tres platges del municipi el servei de socorrisme, específicament per respondre a l’afluència de turistes i visitants durant la Setmana Santa. El consistori ha treballat per enllestir-les després d’un mes i mig de pluges i mal temps.
Des de les 12.00 fins a les 18.00 hores, des del 14 fins al 18 d’abril, hi ha sis socorristes (dos a cada platja del municipi, és a dir, Platja d’en Bossa, Talamanca i ses Figueretes), un patró i una persona responsable del servei. A més, durant aquests dies festius, fins al 18 d’abril, els banys de la platja de Talamanca estaran oberts amb horari de 9.00 a 19.30 hores.
A Sant Josep, aquest servei va començar diumenge passat, mentre que a Santa Eulària i Sant Antoni no arribarà fins al primer de maig.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors