La concessionària de la neteja de la ciutat d’Eivissa, Valoriza, podria ser sancionda amb al voltant de 400.000 euros si l’Ajuntament determina que l’empresa va fer servir equips adscrits als serveis municipals per retirar fems a Sant Josep. Vila ha obert un expedient d’infracció arran de la denúncia dels treballadors d’Herbusa, que van captar imatges de vehicles de Valoriza amb el rètol tapat mentre recollien residus a la zona turística de Platja d’en Bossa durant la vaga d’aquest cap de setmana. El regidor de Medi Ambient, Jordi Grivé, diu que l’empresa “no té cap impediment per atendre encàrrecs de clients privats, però en cap cas fent servir l’equipament que està adscrit al servei de la ciutat”. Els sindicats també valoren ara si posen aquests fets en mans dels tribunals.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa