Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
L'apli Alertcops permet informar de manera immediata d'on es produeixen robatoris o agressions
Testimonis o víctimes d’un robatori o de qualsevol tipus d’agressió poden alertar la Guàrdia Civil i la Policia Nacional a través de l’aplicació Alertcops. L’Ajuntament d’Eivissa i la Policia Nacional han fet avui una campanya informativa sobre l’aplicació entre els taxistes de Vila.
També han repartit adhesius amb accés a l’aplicació perquè els turistes usuaris del taxi se la puguin descarregar fàcilment. Els taxistes asseguren que també serà útil per a ells en els serveis nocturns als entorns d’oci, on es poden donar situacions que poden comprometre la seguretat. “Ahir mateix a una parada de taxi un company va avisar que hi havia una situació d’assetjament, un turista estava intentant aprofitar-se d’una al·lota”, explica Mariano Torres, president de l’Associació de Taxistes Autònoms d’Eivissa. Per la seva banda, la regidora d’Igualtat de l’Ajuntament d’Eivissa, Sara Barbado, explica que també és útil per denunciar casos de violència masclista.
L’aplicació té diverses opcions que permeten alertar d’un fet delictiu de manera immediata els agents dels Cossos i Forces de Seguretat de l’Estat. També hi ha altres opcions que permeten avisar ràpidament els contactes de confiança de l’usuari.
L’Ajuntament d’Eivissa ha volgut reforçar la informació sobre l’aplicació entre els taxistes i continuarà amb els conductors d’autobús.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
L'ONG Caminando Fronteras ha donat l'avís i assenyalen que són tres barques desaparegudes, en una de les quals viatgen, almanco, 10 dones i 2 infants