Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una de les parelles feien 65 anys de casats
L’Ajuntament d’Eivissa ret homenatge als matrimonis que celebren enguany com a mínim 50 anys de casats. En total 32 parelles assoleixen enguany aquesta fita a Vila. A través d’un vídeo en què s’han pogut veure extractes de les entrevistes realitzades a les parelles homenatjades, els assistents a l’acte han pogut conèixer l’origen de totes aquestes històries d’amor que han arribat a superar els 50 anys de matrimoni.
La més longeva és la formada per Juan Guash i Francisca Ferrer, que enguany han arribat als 65 anys de casats. Totes elles s’han enduit una estatueta, amb la qual el consistori ha volgut reconèixer el valor d’una vida sencera compartida. Ha estat un homenatge carregat d’emotivitat, que s’ha celebrat per primera vegada a Eivissa.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703