Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

Els autobusos seran d'un màxim de 12 metres, i de gas o elèctrics
L’Ajuntament d’Eivissa proposa crear unes cinc o sis línies circulars que unirien l’estació d’autobusos CETIS, allà on els busos procedents d’altres municipis deixen els usuaris, amb altres punts de la ciutat; i que també connectaran el centre amb barris més allunyats. A més, volen que aquests autobusos que circulin dins Vila siguin més petits, de 12 metres com a màxim, i de gas o elèctrics.
De fet, és obligatori que els municipis de més de 50.000 habitants es facin càrrec del transport públic urbà. El Consell i l’Ajuntament negocien ara si és viable una gestió conjunta, però abans s’han de posar d’acord en alguns punts.
La institució insular creu que l’Ajuntament hauria de deixar que busos que connecten altres municipis amb Eivissa facin més d’una parada dins la ciutat. Defensa que aquesta és una de les principals reivindicacions d’usuaris d’altres municipis i que el fet que només puguin aturar-se al CETIS, un punt que consideren allunyat dels comerços, fa que finalment optin per usar el cotxe. El consistori, per la seva banda, valora si alguna d’aquestes línies pot fer alguna parada més dins Vila, fora de l’estació, però, en principi, es decanten perquè no sigui així.
Aquests canvis s’han d’incloure al nou pla de transports, una de les passes prèvies a la tramitació de la nova concessió de transport de l’illa, que el Consell preveu que entri en vigor després de l’estiu del 2021.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar