Tots els centres educatius de Vila han suspès l’activitat lectiva com a conseqüència de la tempesta
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats

Enguany hi ha hagut tres creuers el mateix dia en una desena d'ocasions
L’Ajuntament d’Eivissa i l’Autoritat Portuària treballaran conjuntament per limitar els creuers al port perquè siguin un màxim de dos. La intenció és que estigui en vigor ja per a la temporada de 2026.
Enguany han coincidit al port d’Eivissa tres creuers en una desena d’ocasions. L’Ajuntament de Vila vol evitar el caos que ocasiona el desembarcament de tants creueristes, asseguren que és una petició de vesins i entitats.
La intenció és que només puguin atracar a port dos creuers a partir de 2026. Primer, s’ha d’arribar a un acord amb les navilieres, i després fer una tramitació parlamentària.
També s’ha arribat a un acord perquè l’Ajuntament d’Eivissa gestioni les terrasses de la façana marítima i s’encarregui també del manteniment de la zona.
El CEIP Can Misses ha estat un dels més afectats
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat