Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

És el segon pulmó més important de la ciutat
Té més de 30 anys i necessita una remodelació profunda. La passada legislatura ja s’hi va instal·lar un parc infantil i ara s’invertirà a millorar l’enllumenat i l’accessibilitat del parc.
Amb una extensió de 21.000 metres quadrats, és una zona verda creada a finals dels anys 80 per separar els habitatges del polígon. Ara es renovaran totes les lluminàries: es substituiran per tecnologia LED i se n’afegiran a les zones més obscures del parc, especialment els camins. Aquesta era una de les principals demandes dels veïns. A més, també es millorarà l’accessibilitat, tant de les entrades al parc com la pavimentació dels camins interiors.
A més, se substituiran també els arbres que hi ha enmig del camí perquè les arrels superficials en dificulten l’accessibilitat. S’invertiran en total 85.800 euros procedents del Pla d’Ajudes d’Obres i Serveis del Consell de Mallorca, que a les passades edicions l’Ajuntament ja va utilitzar per remodelar el parc infantil. Els futurs projectes impliquen instal·lar una zona multiesportiva, una zona d’entrenaments per a cans o la renovació del mobiliari urbà.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13