Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Una exposició que repassa els moviments poblacionals dels darrers dos segles a l'illa pitiüsa
Fotografies, retrats, però també objectes i documents, formen el meravellós món de “Migrants a Formentera”. Un recorregut per la història de l’illa pitiüsa i els moviments poblacionals.
En “Migrants a Formentera” trobem materials cedits per famílies de l’Illa, procedents de l’arxiu del Consell, i també obres d’artistes que han residit a l’Illa. O d’artistes residents que plasmen en la seva obra l’arribada de barques de migrants procedents d’Algèria a les costes de la pitiüsa menor.
Fins al primer d’abril, tenim l’oportunitat de recórrer dos segles de la història de Formentera a través d’aquesta mostra.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis