La borrasca Samuel deixa 36 incidents a Menorca
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
Ha estat més modesta que en anys anteriors, però amb gran il·lusió després que no es pogués celebrar al 2021
Les poblacions de Menorca viuen amb intensitat el Carnaval, malgrat algunes restriccions
‘Trogloditas’ ha estat la comparsa de fins a 10 participants guanyadora avui a la Rua d’Andratx. És només una de les 5 categories que han format part d’un Carnaval molt esperat al municipi, després de no poder fer-lo l’any passat.
S’ha fet, això si, amb algunes limitacions. No hi ha hagut el tradicional concurs a Plaça. Tampoc s’han permès les comparses de més de 10 persones, amb l’intenció d’evitar les grans aglomeracions.
Amb tot, l’alegria i el color han tornat a envair els carrers d’Andratx. S’hi han pogut veure infermeres, pallassos, bolles de neu, ocellets, sargantanes, animals… i també un record per donar suport a les víctimes del conflicte que té atemorit el món.
L’espectacle del Carnaval continua a Menorca amb la rua de Maó
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle
Menorca roman incomunicada per via marítima